Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

A Primagran kiváló minőségű gránit konyhai mosogatókat kínál. Korszerű technológia és a jó minőségű gránitőrlemény eredménye, hogy mosogatóink a különböző márkák -melyek szintén konyhai kiegészítőket kínálnak - élmezőnyében szerepelnek. A Primagran sikerének titka az egyéni hozzáállás és a tapasztalaton alapuló technilógiai folyamatok. Büszkén állíthatjuk, hogy a Primagran gránit mosogatók már több százezer lengyel és külföldi Vásárlónk konyháját díszíti. Termékeink elismertek és kitüntetettek nem csak magánügyfelek, hanem a kereskedelmi szervezetek által egyaránt.

Hogyan tisztítsuk a gránit mosogatót?

A helyes ápolás segít megőrizni a mosogató eredeti állapotát hosszú éveken keresztül. A mindennapos kezelés egyszerű és nem igényel sok időt. A munka befejezése után elég vízzel kimosni a mosogatót és szárazra törölni. Ha a mosogató intenzív színű ételekkel találkozott, (mint pl. bor vagy cékla) érdemes gyorsan lemosni az adott felületet. A mindennapi tisztításban segítségünkre lehetnek a speciális, erre a célra kifejlesztett, gránit mosogatókhoz való tisztítószerek, melyek megtalálhatóak boltunkban. Ezek a mosogató tisztítására valók, biztosítják annak higieniáját és eltüntetik a baktériumokat valamint az ételmaradékokat.

Az ajánlatokban szereplő mosogatók Kínából importáltak?

A Primagran mosogató Lengyel termék, melyet Lengyelországban gyártunk. A Primagran gondoskodik az etikus beszállítói láncról és a használt anyagok környezetbarát jellegéről.

Miből készülnek a Primagran gránit konyhai mosogatók?

A Primagran konyhai mosogatók a legkorszerűbb anyagok keverékéből készülnek. A Primagran mosogatók anyagának alapja őrölt gránit (kvarc) és kiváló minőségű műgyanta. Eme anyagok használatának köszönhetően garantálni tudjuk, hogy termékeink ellenállóak, tartósak és elegáns konyhai eszközök.

A mosogatók mennyire ellenállóak a karcolásokkal szemben?

A Primagran márkájú mosogatók olyan konyhai eszközök, melyek ellenállóak a karcolással, ütéssel és magas hőmérséklettel szemben. Ha gránit mosogatót építünk be konyhánkba, minden konyhai folyamatot, feladatot elvégezhetünk benne. A mosogató anyagainak összetétele ezt lehetővé teszi. Mindegyik modellünk 35 évre szóló garanciával rendelkezik.

Milyen kiegészítőket lehet vásárolni a gránit mosogatóhoz?

A gránit mosogatókhoz konyhai kiegészítőket lehet vásárolni, mely segíti a mindennapi munkát és tiszta, rendezett környezetet biztost a mosogató körül. Boltunk ajánlatai közt szerepel antibakteriális formulája a mosogatóra, mosogatószer adagoló valamint szifon. 

Mi az automata szifon?

Az automata szifon, másnéven szifon automata dugóval. Ez egy tekerő, mely a mosogató egyik csaptelep furatába van elhelyezve és ennek eltekerésével lehet a dugót kinyitni vagy bezárni. Ennek köszönhetően nincs szükség a kezeket összekoszolni és bevizezni, ha le akarjuk engedni a vizet.

Az automata szifonhoz be lehet kötni mosogatógépet?

A Primagran automata szifonjaihoz minden probléma nélkül be lehet kötni mindenféle külső eszközt, mint például mosogatógépet vagy mosógépet. A szifon oldalbekötőkkel rendelkezik, melyek megkönnyítik a hozzákapcsolást.

A mosogató tényleg kibír 35 évet?

A kiváló minőségű anyagok összekapcsolva a megfelelő ápolással garanciát adnak arra, hogy a Primagran mosogató tartós konyhai eszközünk lesz. Az anyagtechnológiának, "solid surface", köszönhetően a mosogatóink karbantartása nagyon egyszerű - 99%-ban elegendő a speciális, gránit mosogatókhoz kifejlesztett tisztítószer.

Az eladott mosogatók biztonságosak?

Mindegyik gránit mosogatónk a lengyel normának PN-EN 13310:2005 megfelelően készült és az Állami Higiéniai Intézet által kiállított tanúsítvánnyal rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy termékeink teljesen biztonságosak és környezetbarátak.

A mosogatók beépíthetők sarokszekrényekbe?

Azok, akik sarokszekrénybe szeretnék a mosogatót beépíteni, az erre a célra kifejlesztett speciális modelleket ajánlunk. Hogy könnyebb legyen a felrögzítés, minden modellhez tartoznak technikai rajzok a szükséges leírással.

Milyen módon építhetőek be a Primagran mosogatók?

A Primagran mosogatókat felülről lehet a konyhapultba ereszteni. Ez azt jelenti, hogy munkalapban elő kell készíteni a mosogató méretének megfelelő nyílást. Ennek elkészítése a mosogatóhoz csatolt sablon alapján történik vagy egyszerűen körbe lehet rajzolni a mosogatót. A mélyedés peremét szilikonnal kell bevonni majd ráhelyezni és nyomva tartani a mosogatót. Következő lépésként el kell távolítani a felesleges, oldalra kifolyt szilikont nedves ronggyal. Az ilyen módon behelyezett mosogatóhoz már csak a csaptelepet kell felrögzíteni és a kiválasztott tartozákokat. Az egész eljárás egyszerű és egyedül is elvégezhető.

Lehet a mosogatót jobb és bal oldalon is használni?

Mosogatóink megfordíthatók, beépíthetőek jobb vagy bal oldalra. A furatok lehetővé teszik ezt, mivel mindkét oldalra elhelyezhető a csaptelep.

Vissza lehet küldeni a megvásárolt mosogatót?

Igen. A mosogatót az elküldéstől számított 30 napon belül vissza lehet küldeni. Ebben az időszakban nem kell a visszaküldés okát megadni. A visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. A visszaküldés menetéről részletes információ a szabályzatunkban található.

A Primagran boltban a rendelések csak elektronikus úton lehetségesek. A mosogató megrendeléséhez elengedhetetlen a vásárlási űrlap kitöltése és annak elküldése. Ez az űrlap megjelenik, miután a terméket a kosárba került. A rendelés elküldése után érkezik egy válasz, melyben található egy generált, egyedi szám, ami a rendelés visszaigazolása is egyben.

Hogyan lehet mosogatót rendelni?

A Primagran boltban a rendelések csak elektronikus úton lehetségesek. A mosogató megrendeléséhez elengedhetetlen a vásárlási űrlap kitöltése és annak elküldése. Ez az űrlap megjelenik, miután a terméket a kosárba került. A rendelés elküldése után érkezik egy válasz, melyben található egy generált, egyedi szám, ami a rendelés visszaigazolása is egyben.

Mi történik, ha a megrendelés teljesítése elhúzódik?

Alapesetben a rendelés teljesítésére a befizetés könyvelésétől számított 5-10 munkanapon belül kerül sor. Azonban előfordulnak olyan helyzetek, amikor tőlünk független okok miatt ez az idő hosszabb lesz. Ezekben az esetekben jelezzük Vásárlóink felé, hogy várhatóan mikorra tudjuk szállítani a terméke(ke)t.

Mit tegyek, ha a mosogató megsérült?

Minden, általunk küldött mosogatót gondosan csomagolunk, és a csomagoláson részletes jelölés található. Ennek ellenére megkérjük Vásárlóinkat, hogy a csomag átvételekor a futárszolgálat munkatársának jelenlétében bontsák ki a csomagot, és ellenőrizzük, hogy a rendelt mosogató nem sérült-e meg. Amennyiben igen, vagy egyéb probléma van a termékkel, úgy kérjük, hogy a futár segítségével töltsék ki a kárbejelentő dokumentumot. Ez a dokumentum képezi a reklamáció alapját. Bármilyen kérdés esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Abban az esetben, ha a mosogató az ügyfélszolgálat nyitvatartási idején kívül kerül kézbesítésre, e-mailben várjuk a sérült termékkel kapcsolatos bejelentésüket.

Meg lehet nézni a küldeményt az utánvét kifizetése előtt?

Ha a termék utánvéttel lett rendelve, akkor a futárszolgálatok szabályzata szerint, a csomagot csak futárnak történt kifizetés után lehet megnézni.Ha a küldemény felbontása után megállapítható a sérülés, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben, ezen kívül küldjön fényképet a sérülésről.

Mi történik, ha a futár nem talál engem otthon?

Ebben az esetben a futár köteles értesítőt hagyni vagy felvenni a Vásárlóval a kapcsolatot új időpont egyeztetésének céljából. Leggyakrabban a következő kézbesítési kísérlet a következő napon történik meg. Ha ebben az időpontban a kézbesítés nem lehetséges, a küldeményt a futárszolgálat egyik állandó, helyi átvevőpontjában lehet kézhez venni.

Kézbesítési címnek megadható a munkahely címe?

Természetesen. Célszerű azt a címet megadni, melyen a legnagyobb valószínűséggel Ön megtalálható, hétköznapokon,. Így nagyobb a valószínűsége a küldemény kézbesítésére már az első alkalommal. Küldeményeink hétköznap kerülnek kiszállításra és nem kell attól tartani, hogy a futár hétvégén szeretné a csomagot kézbesíteni a munkaelyi címünkre.

Mely órákban érkezhet meg a küldemény?

A küldemények kézbesítése általában hétköznap, reggel 10 és délután 17 óra között zajlik. Kivételes helyzetekben a csomag érkezhet későbbi órákban, ebben az esetben a futár felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval és egyeztet vele erről.

Meg lehet beszélni, hogy mely órákban történjen a kézbesítés?

Sajnos nincs lehetőségünk ezen változtatni és konkrét órát megadni. Azonban lehetőség van felvenni a kapcsolatot a futárcég ügyfélszolgálatával és elkérni a futár közvetlen elérhetőségét, akinek kézbesítenie kell a mosogatót. Ha lehetőség van rá, akkor a futárral meg lehet beszélni konkrét kézbesítési időpontot. A küldemény követésének megkönnyítésére mindig elküldjük a futárszolgálat levelét a küldemény egyedi számával, a mosogató feladásakor.

Ha nem találták meg kérdésükre a választ, vegyék fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az alábbi telefonszámon +36 96200160 vagy emailben [email protected]

Adj hozzá kérdést